Monday, October 25, 2010

Cita-cita Mau Jadi Apa...

Pada suatu hari, Epy dan Haikal pun berborak tentang cita-cita mereka. Bacalah dialog di bawah.

Epy: Lalalala... ... ... ..

Haikal :Seronok nampak?

Epy: Mmm... kau nak tahu tak? Cita-cita aku bila dah besar nanti aku nak jadi askar. Aku nak jadi macam sarjan Hassan,cerita P.Ramli tu... Aku nak selamatkan bangsa dan negara yang tercinta ni. Abil, Kucai, Fawiz dengan Apiq pun simpan cita-cita macam aku... .aku harap kau pun sama menyimpan cita-cita macam kitaorang...

Haikal: Tak boleh Epy... aku tak boleh jadi askar...

Epy: Apasal pulak?

Haikal: Yalahh... kalau dah suma nak jadi askar, sapa plak nak jadi kominisnya?

Kalau macam tu biarlah aku ja yang menyimpan cita-cita menjadi seorang kominisnya...

Epy: Ngeee... cita-cita yang paling tak guna pernah aku dengar. 

sumber : internet
p/s : hahahaha...suka2 ja

4 comments:

  1. anak zai plak nak jadik driver kapal terbang ultraman...hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...mestilah, suka tgk ultraman kan!

    ReplyDelete
  3. salam ziarah...i dah jd follower you ye

    ReplyDelete